
Hur många tror ni det blir? Vilken fördelning?
Färger det kan bli är chokladbrun och red and tan ❣

























Igår firade vi Kira på hennes födelsedag 🎁🍰🥰 det gjorde vi tillsammans med hennes lagkompisar i Hällby hallen
Kira var busig och tyckte att hon skulle få avsluta banorna på sitt sätt 🤣
Hippo hade som mina andra svårigheter med sväng ur tunnel, något jag får ta tag i. Vi hade så kul! ❣
Tesla älskade verkligen att få sträcka ut på benen på en längre bana 😍

Vi har varit flitiga att träna i kilafors hundhall nästan varje vecka.
Vilket både vi och hundarna uppskattat. Vann 9 stycken gratistimmar på agilityDM i somras och dom har vi utnyttjat 💪
Fler filmer från träningarna finns på min youtubekanal https://www.youtube.com/user/kelpiecarro
Film på gårdagens träning:
Hippo:
Kira:
Lilja:
Tesla:
Elmin:


